wat is of was ons beroep?

Gestart door stout mike, 21 november 2010, 10:06:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

stout mike

Ik werk al vier jaar bij een dakwerkers firma NV adak,heb daarvoor in een staalverwerkend bedrijf gewerkt Omco,en ook nog in de textielsector Desso.
groeten mike

lord of the wing

Citaat van: stout mike op 21 november 2010, 10:06:08
Ik werk al vier jaar bij een dakwerkers firma NV adak,heb daarvoor in een staalverwerkend bedrijf gewerkt Omco,en ook nog in de textielsector Desso.
groeten mike

MIKE,ALS IK DAT ZO LEES HEB JIJ JE HIUS IN ORDE,  DAK erop  STALEN geraamte en  DESSO  op de vloer je hebt het
prima voor elkaar,   :13:  :13:  :13:
a real bike a goldwing trike

Bikervivi

redderke= life Guard, badsloef al sedert 79
Roadrunner 2010

juno61

In  1978 begonnen als Mijnwerker,
en sinds 7 jaar op Pensioen

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Robert

Begonnen bij de firma O.I.S.A. als machine operator
dan overgestapt (in het zelfde bedrijf )naar de buitendienst.
Daar mee de opslagtanks gebouwd  en reparaties gedaan
Even bij ERMO aan de slag geweest als mekanieker
Dan terug in de opslagtanks overgestapt bij FABRICOM
Dit onderdeel van FABRICOM heeft de boeken neer gelegd.
Ben dan mekanieker/pomp mekanieker geworden.
Nu ben ik smeertechnisch onderhoud.
Nog steeds bij FABRICOM 
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Cooper

Eerst 25 jaar verwarmingsinstallateur met individuele toestellen nu sedert 3 jaar werkzaam in de vloer- en tegelbranche.
Sta hier in voor afbraak van oude en opstelling van nieuwe collecties in de toonzalen, opbouw en afbraak van beursstanden + aanvullend magazijnwerk.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

Eerst een 12 jaar op een bedrijf gewerkt als magazijnier en intern transport, toen ik er vertrok noemde de firma Alcatel, er werd electrokabel gemaakt, van zeer dun (computer), tot heel dikke kabel, waar ze onderandere de woningen mee aansloten op het stroomnet....(interelectra toen)

Run nu een 15 jaar (sinds '95) een reclamebedrijfje, maken stickers, doen digitaal printen op groot formaat, verzorgen voertuigpubliciteit, vlaggen, spandoeken, cnc uitfrezen van logo's en teksten uit plaatmaterialen, en zijn sinds enkele maanden uitgerust van een 15 kleuren industriele borduurmachine, ......we doen eigelijk vééél meer, maar teveel om hier op te noemen............., en doe het nog steeds met plezier........... :great:

longrider

22 jaar dak en toren werken , 2 jaar chauffeur transport van containers met camion en remorque, 2 jaar group4 en 8 jaar buschauffeur Delijn (pachter).

:1rij:

Jantje Beton

22 november 2010, 12:43:32 #8 Laatste wijziging: 22 november 2010, 17:24:07 door Jantje Beton
5 jaar mekanieker auto en camion en de rest van mijn carriere in de camion zowel international als national en nu al 20 jaar in de bouw

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

IJSBLOK

Heu... ambtenaar, al bijna 30 jaar....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

pepewing

vanaf 91, intercommunale energie bedrijf INFRAX :111:
Eerst op afdeling GAS, huisaansluitingenen en gaslekken :embarrassed:
daarna op de hoogspanning. :017:
Metingen plaatsen en dagelijks uitlezen ervan.  [IMG]http://smileys.on-my-web.

loewieke

Ben als 14 jarige beginnen te werken.
Eerst bij de schilders een jaartje en dan 2jaar in de metaalnijverheid.
In 1970 begonnen bij de NMDW (Nationale Maatschappij der waterleidingen) later is dat VMW (Vlaamse Maatschappij waterleiding)geworden,waar ik de job als fonteinier uitoefende.
De laatste jaren heb ik de functie van toezichter,toezicht houden op het uitvoeren van huisaansluitingen.
Heb daar nu  40  jaar dienst en moe nog enkele jaren mee draaien.

IJSBLOK

Als er een prijs komt voor "mooiste beroep", vind ik "fonteinier" toch wel erg hoog scoren....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

loewieke

Mooie naam waar veel modder aan kleeft.
Manusje vanalles.
Alles wat bij waterleidingsbedrijf komt kijken,kreeg je vroeger voorgeschoteld.
Het woord is trouwens afgeleid van het woordje fontein.
Nu worden de taken verdeeld en weet iedereen wat hij moet doen.
Vroeger kon je lekken en breuken herstellen op leidingen en huisaansluitingen ,als taken uitvoeren ,gaande van indexen,stopkranen en watermeters vervangen ,spoelen van de leidingen.
De abonnees zouden eens  goed moeten nadenken als ze thuis hun waterkraan opendraaien en er komt water uit ,wat er allemaal is gebeurd eer het zover is.
Waterwinnig,oppompen,beluchten en zuiveren van water,toevoerleidingen die het water transporteren naar reservoirs en watertoerens.
Distributieleidingen waar de huisaansluitingen zijn afgetakt.
Kilometers kan het water afleggen eer het bij de abonnees
terecht komt,en het moe dan helder en fris aankomen.
Kan hier een hele boek over schrijven maar ga jullie daar verder niet mee vervelen.

Mvg Louis

wing67

AHA, waterleiding !!!!
morgen komen ze hier een nieuwe aansluiting zetten, mag volgens die persoon maar 16 jaar staan , dan moet ie vervangen, nu, daar zijn ze wel wat mee te laat,maar ja......... :017:
BRENGT DAT ROTZOOI MET ZICH MEE LOWIE???