wat is of was ons beroep?

Gestart door stout mike, 21 november 2010, 10:06:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

stout mike

Ik werk al vier jaar bij een dakwerkers firma NV adak,heb daarvoor in een staalverwerkend bedrijf gewerkt Omco,en ook nog in de textielsector Desso.
groeten mike

lord of the wing

Citaat van: stout mike op 21 november 2010, 10:06:08
Ik werk al vier jaar bij een dakwerkers firma NV adak,heb daarvoor in een staalverwerkend bedrijf gewerkt Omco,en ook nog in de textielsector Desso.
groeten mike

MIKE,ALS IK DAT ZO LEES HEB JIJ JE HIUS IN ORDE,  DAK erop  STALEN geraamte en  DESSO  op de vloer je hebt het
prima voor elkaar,   :13:  :13:  :13:
a real bike a goldwing trike

Bikervivi

redderke= life Guard, badsloef al sedert 79
Roadrunner 2010

juno61

In  1978 begonnen als Mijnwerker,
en sinds 7 jaar op Pensioen

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Robert

Begonnen bij de firma O.I.S.A. als machine operator
dan overgestapt (in het zelfde bedrijf )naar de buitendienst.
Daar mee de opslagtanks gebouwd  en reparaties gedaan
Even bij ERMO aan de slag geweest als mekanieker
Dan terug in de opslagtanks overgestapt bij FABRICOM
Dit onderdeel van FABRICOM heeft de boeken neer gelegd.
Ben dan mekanieker/pomp mekanieker geworden.
Nu ben ik smeertechnisch onderhoud.
Nog steeds bij FABRICOM 
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Cooper

Eerst 25 jaar verwarmingsinstallateur met individuele toestellen nu sedert 3 jaar werkzaam in de vloer- en tegelbranche.
Sta hier in voor afbraak van oude en opstelling van nieuwe collecties in de toonzalen, opbouw en afbraak van beursstanden + aanvullend magazijnwerk.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67