27 april 2024, 20:54:46

Alvast welkom Tuurke

Gestart door Het GoldWing forum team, 8 juni 2023, 19:29:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Het GoldWing forum team

Alvast welkom , Tuurke .

Gelieve nota te nemen van de huisregels, hier kan je je kort voorstellen.

Met vriendelijke groeten.

Het Goldwing forum Team.

Tuurke

CiteerAlvast welkom , Tuurke .

Gelieve nota te nemen van de huisregels, hier kan je je kort voorstellen.

Met vriendelijke groeten.

Het Goldwing forum Team.

Tuurke

Hoi ik ben nieuw hier ik zal me even kort voorstellen
Ik ben 53 en ik heb me 3 weken geleden een nieuwe bagger gekocht. ervoor had ik een rebel 1100 DCT . Iedereen verklaarde mij gek omdat ik met mijn 1,58 m een goldwing kocht maar kijk drie weken en 6550 km verder hoor ik ze niet meer . Ik wil maar zeggen doe waar je zin in hebt en laat iedereen zijn ding doen .
Ik ben ongelooflijk tevreden over mijne brommer. Ik en mijn echtgenote zijn in Spanje 1 week gaan toeren daarna in Frankrijk nog een weekje  ,  best time of my life als er iemand es wil afspreken om een toerke te maken hoor ik het graag

Grtzzzz

IJSBLOK

Hallo Tuurke, welkom hier...

Ik zie dat je van Diepenbeek bent, er zijn in de Kempen en Limburg genoeg Goldwingers die graag de weg op gaan, dus dat komt zeker goed met dit mooie weer.
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

xel

Wow! Nog meer Diepenbeekenaren hier! Welkom!

Ik knal de mijne geregeld door de Ardennen en het Groothertogdom, soms ook door de Eifel. Altijd welkom voor een toerke samen!
GL1100 Interstate bruin, 1981
GL1500A rood, 1991
GL1800A champagne, 2003
GL1800 40th Anniversary Edition, 2015

Cooper

Welkom Tuurke en bedankt om je even voor te stellen, dat fatsoen hebben ze helaas niet allemaal.
Ik had je ook al verwelkomt op het forum van onze Noorderburen, maar dus ook hier van harte welkom.
Misschien worden ze ook hier net zoals op het Nederlandse forum ooit wel weer eens wakker en/of aktiever.  &34&
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: