Goldwing 1800 wit 2014

Gestart door Dawingi, 28 augustus 2023, 19:41:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dawingi

Tot mijn grote spijt en met veel pijn in het hart ben ik verplicht om mijn GW te verkopen.
En dit wegens medische redenen.Een van de redenen is te veel pijn telkens ik de koppeling moet gebruiken.
Goldwing 1800 wit Bj 2014 km stand 93400.
Met ABS en airbag standaard

Met extra accessoires zoals : ruggesteun bestuurder, onderbouw bagagerek, bellypan (bescherming carter), Handvat topcase, spoiler topcase, bagagerek topcase, cornerlights, highway steps, alarm, USB aansluiting, 12 V aansluiting,led-verlichting onder koplamp, black ISO grips met trottle boss, wind deflectors onder de spiegels, pulsating brake light.

En dit alles voor een eerlijke prijs van 15000,- euros.
I live to ride and ride to live !!!

IJSBLOK

Dat is een erg mooie prijs !

Maar gezondheid gaat voor, natuurlijk...
Als je pijn hebt bij het schakelen, kan je'm misschien inruilen voor een DCT ???
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Dawingi

Als dat het enige zou zijn was het snel beklonken.
Maar helaas.
Heb wel test gereden met DCT.
Mijn eerste idee is dat het voor sommige maneuvers echt wennen en aanpassen is, maar rijdt wel geweldig.
I live to ride and ride to live !!!

xel

Sorry dat te horen, Dawingi! Het ga je goed!
GL1100 Interstate bruin, 1981
GL1500A rood, 1991
GL1800A champagne, 2003
GL1800 40th Anniversary Edition, 2015

Cooper

Doemme, zoiets lezen we niet graag. We worden allemaal wat ouder en helaas gaat dat gepaard met de nodige ongemakken. Maar... pijn bij het bedienen van de koppeling? Ik wacht vol spanning op de eerste foto's van jullie nieuwe GL 1800 DCT Danny! Succes met de verkoop, de nieuwe eigenaar koopt hier een fantastische Wing waarbij op onderhoud nooit is bezuinigd en nooit is mishandeld geweest.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Dawingi

Mag afgesloten worden.
Motor is overhandigd aan de dealer.
I live to ride and ride to live !!!