Elgico stelt zich voor (ik wist nie dat ta gebruikelijk was...sorry)

Gestart door Elgico, 13 februari 2011, 01:22:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elgico

Ik rij al 15 jaar met de moto. (Yamaha / BMW)  Al 15 jaar ben ik zot van een GW. Nu uiteindelijk heb ik er eentje gekocht. Ik heb een luttele 500km gereden en wil hem nooit meer kwijt. Mevrouw Elgico zit comfortabel en dat stemt mij gelukkig want dan rijd ze altijd mee. Kortom een wereld gaat voor mij open.
Ik wacht op goed weer maar rij ook bij slecht weer dan kan ik hem achteraf kuisen hahahaha.... Ik hoop hier nog veel terug te komen. Tot ziens allemaal.

wing67

Hallo Elgico, welkom op het forum, hoop dat je veel plezier beleeft met je aanwinst, en hoop je eens te mogen ontmoeten, op een van de forumbijeenkomsten, waar je altijd welkom bent, zoals de motor oefendag, of hoe noemen ze het hier ook alweer, met achteraf een etentje in postel, of op de forum BBQ, deze info kan je hier wel terugvinden op het forum...... :grin: :grin: :victory:
:great: :grin:WELKOM......... :13: :13:

Jantje Beton

<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Bikervivi

welkom en veel plezier met een van de (bijna) mooiste moto's
Roadrunner 2010


Cooper

Welkom in de bende der gelijkgestemden Elgico.
En weer eentje die na BMW het licht heeft gezien!  :08: :72:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

lord of the wing

Citaat van: Cooper op 13 februari 2011, 09:49:12
Welkom in de bende der gelijkgestemden Elgico.
En weer eentje die na BMW het licht heeft gezien!  :08: :72:

:iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: WELKOM
a real bike a goldwing trike

Elgico

Hahaha toffe reacties. Bedankt allemaal. Ik voel mij nu "nen echten" !    :13: :13: :13:

lord of the wing

Citaat van: Elgico op 13 februari 2011, 10:50:51
Hahaha toffe reacties. Bedankt allemaal. Ik voel mij nu "nen echten" !    :13: :13: :13:

HO HO niet te snel he  anders hedde zo een  -nekke  :grin: :grin: :85:
a real bike a goldwing trike

longrider


juno61

welkom Elgico , hier op het forum ,
en nog vele mooie en veilige KM gewenst

:welcome:

Mvggr
rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen


Domi

Elgico hartelijk welkom op het forum en veel velige kilometers gewenst met de wing , een pracht van een moto.
Hopelijk kom ik u ook eens tegen op het een of ander forummeeting en de BBQ is hier bij ons op de camping in de ardennen .
Ik hoor het wel , in ieder geval succes en ja mijn madam zit ook lekker op de wing he , ook met haar reuma lukt het om mee te gaan . :embarrassed:

loewieke


IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD