27 april 2024, 07:42:59

Nieuw lid BMWfan

Gestart door wing67, 18 februari 2011, 21:58:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juno61

Hoi Danny , :grin: :grin:

Onze Webbie heeft er nog één staan héééééé

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

Zei maar blij dat die Ronny zo ver van je af woont, anders.......... :17: :17: :17: :17: :17: :grin: :grin: :grin: :grin:

Cooper

Citaat van: wing67 op 24 mei 2011, 15:02:11
dan hebben ze die toch "gepikt"  :017: :017: want die r  :043: :043: ie hebben normaal standaard twee antennes..............

Toch niet hoor zijn ook standaard met 1 antenne geleverd.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Cooper

Citaat van: golowing op 24 mei 2011, 12:54:59...en ik hoop dat dat geauwehoor over de rune(zeer zeldzame collectable motor met geen enkele opberg ruimte en zeer hard zitje )) ten opzichte van de goldwing nu endelijk eens stopt. anders zie ik mij genoodzaakt hier uit mijn conclusie te trekken 

Ik ga hier nu waarschijnlijk tegen zere enkels schoppen, maar als ik zo naar bovenaan de pagina kijk lees ik daar "Goldwingforum".
En om dan als Runerijder op een Goldwingforum te gaan verkondigen dat wij ons mondje hier moeten houden????!!!!  :017: :017:
Voor mijn part ben je hier zeer welkom maar dat geplaag, want meer is dat niet, over de Rune ga je er denk ik toch wel moeten bijnemen.
Doe je dat niet vrees ik dat je inderdaad, hoe spijtig het ook mag zijn want ik heb niks persoonlijk tegen jou of wie dan ook, je conclusie hier uit zal moeten trekken.
Ik heb ook nog een andere moto buiten de Wing maar daar word niet of slechts zeer sporadisch overgesproken het is hier 1 toffe bende en we weten dat er onder elkaar al eens een steek al dan niet onder water wordt gegeven dat hoort er hier nu eenmaal bij.

Verder no hard feelings maar dit moest me even van het hart.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Robert

het is wel zo,dat allemaal hebben we een wing in de garage staan
en staat die er niet,dan ben je geitresseerd in goldwing
anders meld je je niet aan

en het forum is voor en door goldwing liefhebbers hé
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Sir Jupiler

 GoldWing of Rune  wat maakt het uit jongens wij zijn allen geitresseerd in de Goldwing  respect voor elkaars mening  (hoe lullig het soms ook is)

Cruiser41

Oef... ik mag dus nog meedoen  :great:

Ik heb mijn Wing wel niet in mijn garage staan maar ergens ligt hij me nog nauw aan het hart.

[IMG]http://smileys.on-my-web.

:58:

Cooper

Tuurlijk doe jij nog mee Danny!
We weten dat de Goldwing je nauwer aan het hart ligt dan vele anderen hier op het forum.
En vroeg of laat komt alles wel weer in orde.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

 :iagree: Geduld is een mooie zaak, en het komt allemaal goed....... :grin: :great:

Cruiser41

Inderdaad. Hij is me alvast toegekend door de rechtbank, mar stel dat hij toch zou verkocht zijn door de tegenpartij, dan zijn alle opties weer welkom... ma gene paarse met toeters en bellen...  liever ne "r :043:  :043: dkleurige"... m'n hart smelt hier gelijk een "ijsblokske"  :25: (oops Frank, da is toch geen minneke hoop ik?)

Inderdaad spijtig GoloJacques, jammer  :sad:

Als er duidelijkheid is geef ik een seintje.  :c017: