27 april 2024, 07:58:52

Nieuw lid BMWfan

Gestart door wing67, 18 februari 2011, 21:58:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

zeg, zouden we het nieuwe forumlid BMWfan eens kunnen ompraten met een Goldwing te rijden, dan is die "BMWfan" snel weg denk ik, en dan word het "Goldwingfan" :great: :great: :great:

Cooper

Het is er misschien eentje van hier: http://forum.bmwfan.nl/portal.php   :iagree:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

wing67

Maakt mij eigelijk niet zo uit waar ie van komt, we gaan hem eens leren op ne "motto" rijden, zal een openbaring zijn voor hem...... :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

wing67

Alléé Cooper, vertel het m eens...... :great: :great: :great:

wing67

hey, t zijn twee Honda's héé,  afgekookt of nie, en ook 1800's, en daar kan jij nie over meepraten hee..... :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed:

wing67

BACK-TO-BASICS .... , geen radio, geen intercom, geen achteruit, geen verstelbare vering, eigelijk ne kader, twee wielen, en ne deftige motorblok, hoe kan ik het anders omschrijven.... :57: :57: :72:

wing67

zeg !! :93: weeral niet werken gij  :017: :017: ge moet in het zonneke gaan liggen, ipv u druk te maken ...... :85: :85:

wing67

neet opjagen mene man, slech vier den tikker..... :111: :039: :great: :great: :great:

IJSBLOK

Golowing,

Ik plaag alleen maar hoor, ik gun jullie die machine, geen probleem...

Zelf ben ik er niet wild van, dat is waar, maar ieder zijn meug, zoals ze dan zeggen.

Natuurlijk, als ze een voorzet geven zoals Stefan hier boven deed, tja, dan trap ik de bal binnen, uiteraard. Net zoals jullie doen als ik een vraagje, een piepklein vraagje stel over een Tomtom voor beginners....    ;-)
Ach, als we maar eens kunnen lachen, eens genieten van het goede weer en van onze leuke hobby, daar worden we toch vrolijk van, nietwaar...

En om mijn goede wil te tonen: als we samen een ritje doen, jij en ik, dan zal ik jouw boterhammendoos wel zo lang in één van de vele bergruimtes van mijn prachtige rode machine steken, hoor !

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

dan hebben ze die toch "gepikt"  :017: :017: want die r  :043: :043: ie hebben normaal standaard twee antennes.............. :lol_hitting:

neenee, ieder zijn ding, als we er maar plezier aan beleven........... :c029: :s_cool: :whoo:

Jantje Beton

Citaat van: wing67 op 24 mei 2011, 12:16:56
BACK-TO-BASICS .... , geen radio, geen intercom, geen achteruit, geen verstelbare vering, eigelijk ne kader, twee wielen, en ne deftige motorblok, hoe kan ik het anders omschrijven.... :57: :57: :72:

Niet liegen hé Witte de achtervering kun je wel instellen vraag maar aan Jack de Ripper :great:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

Ja, manueel "met een schroevendraaiertje" , maar niet gelijk op de wing, knopje drukken... :embarrassed: :grin: :grin:.. maar dat "schroefje was het eerste wat ik heb gezocht toen ik 'm kocht, want die was zo "hard" als ne betonblok .... :17: :17: :17:

Jantje Beton

nog geluk dat het geene ysblok was :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity: :ecomcity:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Cruiser41

Als er zijn die naast hun ruimteschip "een gouden kippevleugeltje" op stal staan heeft zal ik deze met plezier ontlasten en deze met zorg in bewaring nemen... in mijn garage is nog net plaats genoeg  :c002:

wing67

verdorie Danny, ik heb net een "golden wing spaceship" verkocht, had je wel eerder kunnen posten héé......... :13: :039: :grin: :victory: