ik ben eindelijk terug online.

Gestart door stout mike, 23 februari 2011, 20:29:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stout mike

na vele problemen met mijn computer ben ik eindelijk terug van weg geweest.ik heb serieus wa problemen achter de rug.zo is mijn e-mail adres gekraakt waardoor ik het niet meer kan gebruiken.ik heb ook drie weken niet op het internet kunnen komen door problemen met mijn instellingen en dan ook telenet die mijn facturen gedurende een aantal maanden naar het verkeerde adres hebben gestuurd.heb ik na veel belwerk toch alles in orde kunnen brengen, en telenet kwa klantenservice is dat daar toch wel een beetje een flop ze sturen je van de ene naar de andere persoon via de telefoon.ik denk dat ik daar mischien wel 20 verschillende mensen aan de lijn heb gehad,om gek van te worden,maar goed ik ben het forum nog niet vergeten en ben blij dat alles nu terug werkt.heb blijkbaar wel al een aantal dingen gemist en moet de draad nu terug een beetje proberen op te pikken.MVG Mike Stout.

wing67

welcome back......... :great: :great: :great:

lord of the wing

 MIKE, denk dat er vele zijn die blij zijn dat je weer op de site bent,  :13:
a real bike a goldwing trike

juno61

Hoi Stout mike , :grin: :grin: :grin: :grin:

welkom terug ,hier op het forum

rafke  :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Bikervivi

Roadrunner 2010

1egoldwing

hey mike
ik was je al kwijt
hij is klaar kijk maar



wing67

Shieke dinges, prachtige kleur..... :great: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

IJSBLOK

24 februari 2011, 07:49:21 #7 Laatste wijziging: 24 februari 2011, 09:38:52 door IJSBLOK
Ja Stefan, in kleur is dat wel mooi, hé !


Hey Mike, welcome back !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Robert

1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

stout mike

bedankt allemaal.webbie ik ga zo snel mogelijk het bedrag voor het etentje in postel op de forum rekening plaatsen.ik wil er wel bij zijn deze keer.hoi Erik,ik vind het een hele mooie motor,de kleur is ook heel prachtig.mvg mike