Operatie vader

Gestart door Domi, 11 maart 2011, 01:16:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Domi

Vandaag om 7u30 wordt mijn vader geopereerd, dinsdagmorgen is hij op onderzoek geweest bij de hartchirurg en hebben ze gezien dat er enkele aders zijn dichtgeslibd waardoor hij dus kort van adem was .
De dokter had besloten eerst even via de lies een kijkoperatie te doen om te zien waar alles precies dichtzat en als er verder niks meer aan de hand was .
Tydens die kijkoperatie die gisteren doorging heef hij een daling van zijn bloeddruk gekregen waar hij bijna door gestorven was, maar door de koelbloedige dokters is hij er weer bovenop gekomen en ligt nu tot 7u30 deze morgen in het intensief.
Nu hebben ze ontdekt dat ook de hartklep niet meer naar behoren werkt , dus deze voormiddag overbruggingen en nieuwe hartklep steken.
Hopelijk komt alles weer goed , wij vertrekken morgen dus ook naar izegem en zal hier een paar dagen niet online komen denk ik  :wtf:

loewieke

Domi ,we wensen je vader het allerbeste en veel sterkte voor jullie ook .

Mvg Loewieke

IJSBLOK

KWEBBEL en Domi, sterkte

Gelukkig zijn zulke operaties tegenwoordig voor de artsen ook al dagelijkse kost, waardoor de kansen op succes enorm groot geworden zijn tegenover pakweg 30 of 40 jaar geleden...

wie weet loopt jouw Pa binnen enkele maanden weer rond als een jong veulen !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

ferre

voor u en uw vader veel sterkte gewenst.
grtz
ferre

wing67

wij wensen jullie veel sterkte..., heb vertrouwen in de artsen, en het komt goed, zoals Frank hier al aanhaalt....

juno61

Hoi Domi ,veel sterkte , :grin: :grin:

het komt wel in orde ,heb vertrouwen in die dokters
zoals eerder hier gezegd

groetjes
rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Dawingi

Domi,
Thumbs up jongen !
Veel sterkte nog.
I live to ride and ride to live !!!

Bert Zwanen

Domi en Kwebbel + oa Junior

Heel veel sterkte en heb vertrouwen .
Wens je vader alvast maar beterschap .

Bert en Diana

lord of the wing

a real bike a goldwing trike

vuursteentje

Dat komt vast en zeker in orde tegenwoordig zijn dat routine ingrepen.Sterke, en je zult zien binnen een paar dagen is jullie vader beter dan ooit tevoren.

Cooper

Domi, Kwebbel en familie veel sterkte maar ik kan niet anders dan in herhaling vallen, dit soort operaties is voor de chirurgen al lang routine en komt dus vast wel goed!
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Bikervivi

En weten jullie al iets?
Roadrunner 2010

Domi

Zo de operatie is achter de rug en is goed verlopen , hij heeft 2 overbruggingen gehad en een  nieuwe hartklep.
Hij moet nu nog 3 dagen in het insentief blijven liggen vooraleer hij naar de kamer mag omdat er nog altyd complicatie's kunnen optreden.
Vandaag mogen we hem dus voor de eerste maal voor een halfuurtje gaan bezoeken van 12U30 tot 13u , man wa zal ik blij zijn hem terug te zien .Nu kunnen we alleen nog maar afwachten op een goede revalidatie .

Ik wil in ieder geval alle mensen bedanken die hier hun medeleven hebben getoond want ik moet zeggen ik wist niet dat dit zo een deugd kon doe hier te zien hoeveel mensen je eindelijk hebt als vrienden als het erop aan komt en dit apriceren we echt wel , nogmaals hartelijk dank en we houden jullie op de hoogte .groetjes van ons allen

ferre

Citaat van: Domi op 12 maart 2011, 10:23:34
Zo de operatie is achter de rug en is goed verlopen , hij heeft 2 overbruggingen gehad en een  nieuwe hartklep.

mooi zo  :13: :13: :13:
binnen een maand mag die 3 maanden gaan stoeien met de verpleegsters  :13: :13: tijdens zijn revalidatie.
daarna is die niet meer te houden  :whoo:
greetz
ferre

longrider

Hey Domi en Kwebbel veel sterkte.