3 mei 2024, 05:11:28

ff voorstellen

Gestart door wingwesp, 7 april 2011, 21:02:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wingwesp

Hallo zuiderburen.

Ik zal me even voorstellen , heb ik afgelopen zaterdag al bij sommige gedaan , mijn forum naam is wingwesp ( wim)  51 lentes
Woonachtig in het mooie en gezellige brabant , ongeveer 15 minuten rijden en ik sta in belgie.
ben getrouwd met  ( mijn vrouw zegt met mijn wing ) sjannet en hebben 2 knoepers van zonen.
Sinds mei vorig jaar ben ik in het trotse bezit van een wing 1500 asp. een champagne kleurige.
Heb een tijdje op een CB 750 F2 boldore gereden die nog steeds in mijn bezit is. (staat te koop )
Maar droomde vroeger al van een wing , van huis uit mocht ik geen motor rijden.
Dus ben vroeg het huis uit gegaan , en toen had ik er geen geld voor :undecided:
A wel nu pakken ze hem niet meer af.
Ik hoop dat we nog vaak in het mooie belgie mogen vertoeven en toeren in jullie gezelschap.
Mochten er nog een uitjes zijn  , dan zal ik trachten daar bij te zijn.
Vond het een toffe dag en een uitgelezen gezelschap , nou ik hoop dat deze nu wel gepost word had er eerder een getikt maar die is waarschijnlijk verdwenen.

saluut en nog een plesant weekend.


G.W.Poes


Bert Zwanen

Hoi Wim

Welkom hier op toch wel het gezelligste GoldWing forum van europa .
En met dit gezelschap kan je zeker lachen .
Ik vondt het dan ook echt jammer dat we er niet bij konden zijn .
Oja Wim kijk uit met wat je schrijft hier alles wordt tegen je gebruikt  :043: :043:

Bert

juno61

Hoi wingwesp ,

Welkom hier op het Forum ,
en fijn je te hebben leren kennen vorige week ,
hoop je bij volgende activiteiten U erbij te hebben




groetjes en nogmaals Welkom

Rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Uiteindelijk toch gelukt zie ik?
Ja we laten hier natuurlijk niet zomaar iedereen toe hé, je moet er iets voor over hebben. :72:
Maar nu je hier bent zit je bij in de gekste Goldwinggroep van het westelijk halfrond en ik wens je dan ook van harte welkom.
Ik hoop je vlug weer te treffen op één of andere rit hier in den Bels zoals jullie zeggen.
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

Bert Zwanen


wing67

Hey Wim, welkom hier, ik ken je nog niet zo persoonlijk, maar ja, je ging zaterdag ook aan de verkeerde tafel zitten....... :017: :039:, maar dat maken we goed bij een volgende keer....... :13: :13: :13:

Cooper

Citaat van: wing67 op  7 april 2011, 21:59:13
maar ja, je ging zaterdag ook aan de verkeerde tafel zitten....... :017: :039:,

Neenee Stefanneke, gewoon ne Winger met mensenkennis.
Had direct gezien waar hij moest gaan zitten. :ecomcity:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

juno61

 :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: :iagree: cooperke
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

wing67

 :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :great: :great: :great: :great: :great: :great:

stout mike

wingwesp van harte welkom dit suppergekke fantastische gestoorde forum.hahaha :13:

Domi

Wim hartelijk welkom op het forum :039:

IJSBLOK

Van harte welkom hier, wingwesp !

Enne, snap je nu waarom wij kieskeurig zijn geworden met Nederlanders? nu moet je hierboven eens goed lezen, je wordt zelfs uitgenodigd voor een volgende rit in België, en dan zit er daar één pieplullig klein ollandertje tussen, die dan plots gaat beweren dat er hier zaterdag een rit is in belgië ? En diezelfde kerel organiseert er dan eentje in Nederland die dag ? die wil je er toch niet bij hebben, zeg nu zelf . . .  :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

longrider

 wingwesp :welcome: op het forum

wingwesp

Citaat van: IJSBLOK op  8 april 2011, 06:20:37
Van harte welkom hier, wingwesp !

Enne, snap je nu waarom wij kieskeurig zijn geworden met Nederlanders? nu moet je hierboven eens goed lezen, je wordt zelfs uitgenodigd voor een volgende rit in België, en dan zit er daar één pieplullig klein ollandertje tussen, die dan plots gaat beweren dat er hier zaterdag een rit is in belgië ? En diezelfde kerel organiseert er dan eentje in Nederland die dag ? die wil je er toch niet bij hebben, zeg nu zelf . . .  :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85: :85:

K,weet niet wie jij bedoeld ijsblok ,of kijk ik er overheen   :13: :lipsrsealed: