4 mei 2024, 14:28:00

voorstellen

Gestart door golowing, 26 april 2011, 19:38:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

golowing

26 april 2011, 19:38:41 Laatste wijziging: 26 april 2011, 20:17:19 door golowing
hoi, gw forum. be  leden1
Enkele van jullie kennen mijn smoel al rij nml gelijk stefan een HONDA  RUNE NRX 1800 en dat is toch heel wat anders dan wat nog meer in de garage staat.
Dat is nml een gl 1500 en wel een die je op elke straat hoek tegen komt, waar je verblind mee word van het op gepoeste chroom van eender welk merk als het maar blinkt en de kleur dat is de poets je te pleuris kleur.
alleen heeft die van mij GEEN 2 antennes,
had liever een andere kleur gehad maar ja er waren geen andere kleuren meer , UND MAN GONNT SICH JA SONNST NICHTS.
GW rijd ik al zo`n 25 jaar van GL 1000 tot 1500 een gw 1800 komt er bij mij niet in ben nml geen juppi
van de 25 jaar met GW heb ik er 19 met zijspan gereden  dat was geweldig heb er veel spijt van dat ik de combi heb verkocht want daar kun je pas mee boenderen in de bochten(zwitserland  Frankrijk  Italie te veel om op tenoemen)
O Ja voor de gene die het noch niet weet het is een ROOIIIIIIIE   groetjes : wacko

stout mike

jack welkom op het forum.

wing67

Euh....., Golowing, welkom op het forum, met je mooie r  :043: de 1500, er zal nog wel iemand hier een antenne liggen hebben, dan heb je ook een rooie met twee antennes.... :grin: :grin: :grin: :grin:


juno61

Welkom Golowing , :13: :13: :13: :13:

nog veel plezier hier

greets
rafke  :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Cooper

Welkom hier Golowing bij de geksten der gekken, en ja je smoel ken ik al!  :29:
roadrunner 2011<br />roadrunner 2012<br /><br [/URL]<br />Starrider: 

IJSBLOK

Welkom hier op het Goldwingforum, en ja, de andere brommerkes zonder chroom pakken we erbij....
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jantje Beton

Ook van mijne kant welkom hier op het forum en voor de rest was het zondag gezellig en aangenaam je bij mij thuis  te mogen ontvangen   :13: :13:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

Domi

Golowing ook aangenaam u te leren kennen zondag en bedankt voor het bezoekje op de camping .
Al was het maar voor die lekkere hamburger  he hahaha

Zou zeggen welkom hier op het forum en misschien tot binnenkort weer eens . :039:

Robert

Welkom op de forum
Wens je nog vele veilige km toe
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

Andy

 :039:  welkom op het forum.    :great:

Jakke

26 april 2011, 23:39:31 #10 Laatste wijziging: 28 april 2011, 14:21:43 door Jakke
welkom op het forum

longrider

golowing  :welcome: op  het foum.  :13:

Dawingi

Hey Jack,
Een beetje laat van mijn kant maat toch een hartelijk welkom bij deze crazy bende  :great: :great:

Groetjes
Danny
I live to ride and ride to live !!!

IJSBLOK

Hey, wie is er hier crazy ? zijn dat niet de late kerels ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

lord of the wing

 ook van mij WELKOM en een 2de antenne heb ik binnenkort te koop dan val je tenminste op   :85:
a real bike a goldwing trike