facebook !!

Gestart door wing67, 13 juni 2011, 19:58:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wing67

vond ik gisteren in de US !!

Facebook facial recognition... NOT GOOD! :021:

Watch news clip on youtube
New Facebook Feature: Cool or Creepy?

IJSBLOK

Ik zit niet op facebook, en dat zal nog heel lang duren ook...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

ferre

ben er ook geen liefhebber van
grtz
ferre

1egoldwing

ik gelukkig ook niet ga het ook nooit doen

Bikervivi

ikke wel heel intressant om mensen voor ritten uit te nodigen
Roadrunner 2010

juno61


zelf ga in Nooit op chat of faceboek , :040:

Elk zijn ding ,natuurlijk ,

rafke :victory: :victory:
Een vriend is iemand die tijdens je leven tegen je zegt, wat anderen na je dood vertellen

Ria

Citaat van: Bikervivi op 13 juni 2011, 22:32:55
ikke wel heel intressant om mensen voor ritten uit te nodigen

En ook over de ritjes te vertellen, foto's en filmpjes plaatsen.

Mark Van Beek

Het probleem met facebook is niet zozeer facebook zelf, alswel de gebruikers die FB niet naar behoren gebruiken
Zelf heb ik ook meerdere accounts op FB, en het is een kwestie van de instellingen goed te lezen en beperkingen op te stellen.

En ja, als je zoon of dochter een account aanmaakt, zet je dr effe naast en help en leg uit wat dit of dat wil zeggen.
Mochten mensen niet zo nonchalant zijn zouden er niet zoveel problemen zijn met FB.

Het is een mooi medium dat zeer veel voordelen heeft en ook, indien je laks en lui bent , nadelen heeft.

Mark Van Beek

wing67

Dat is inderdaad waar Mark, maar het is volgens het filmpje, FB zelf die zonder medeweten gebruik maakt van de vele foto's die er op geplaatst worden, voor een programma gezichtsherkenning, ze kunnen op FB nu de gezichten afplukken, met naam en ........, en dit zonder medeweten en toestemming van de personen die er zich op hebben geregistreerd...., daar gaat het hier om.... :017:
Ze "gebruiken" de ontelbare schat van "gratis" informatie, om andere "dingen" mee te doen, waar nu iemand blijkbaar is achtergekomen...
Nu, mij stoort het niet, maar het gaat gewoon om het gedacht hierachter, binnekort vragen ze u geen paspoort meer bij een gewone controle, langs de weg of op het vliegveld, ze scannen gewoon je gezicht even, en ze weten alles..... :039: :039: :039:

Mark Van Beek

Klopt wat je zegt, het is zover dat big brother gewoon alles van je weet, en ja dat gezichtscannen bestaat al volop hoor
Ging jij niet naar de USA vliegen? Dan kom je ze wel tegen , de fameuze gezichtsscanners.

Als we echter de gebruiksvoorwaarden van FB er op nalezen, zien we dat ze in kleine letters wel te verstaan zeer duidelijk maken dat je de auteursrechten van alle foto's die je plaatst op FB ,
afgeeft aan hen, en dat ze deze foto's kunnen gebruiken. Wat te verstaan natuurlijk onder de term "gebruiken".

Mark Van Beek

IJSBLOK

Wie wil er een maskertje van mijn smoeleke ? gegarandeerd incognito, mét garantie !  :great: :great: :great: :great: :great: :great: :victory:
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

hier een "maskertje" van jou smoeleke, voor diegene die het nog niet gezien hebben...


IJSBLOK

Zo'n grote foto van Shrek ! Is me dat schrikken !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

en Shrek zei.......frank, "JIJ MOET BUITEN SCHIJTEN".........., en de ezel keek m bedwaasd aan............. :13: :13: :13: :13: :13: :great: :great: :great: :grin: :grin:

IJSBLOK

Off Topic mannen, het gaat hier over FACEBOOK !
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD