29 april 2024, 15:22:17

Mag dit wel?

Gestart door Salmanassar, 25 juni 2011, 18:58:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Salmanassar

Tja, ik ben dus Salmanassar, Dirk zeg maar...

Ik ben net een weekend opgetrokken met goldwingforum.nl en heb de microbe overgekregen.
Maar...  ik heb dus (nog) geen Wing!  :a102:
Ik heb wél een rooie met 2 antennes, maar 't is nen Harley dus. Prachtbak, zeker weten, maar... ik heb nu het verschil kunnen zien: de vering van een wing is een pak beter en wat nog belangrijker is: met de 1800 zit je een pak lager.
Ik ben 1m63 en een fiets van 460 kilo rechthouden is geen lachertje als je net met je tippen aan de grond komt.

Dus die 'Ollanders zeiden dat ik hier eens goed moest rondkijken. Bij de "te koops" maar ook: als er ergens goede winkels zijn... ik woon tussen Antwerpen en Lier. Tips zijn meer dan welkom!

Merci voor het lezen!

Dirk

icemonster

een Harley rijder die de kwaliteit van een GW weet te appreciëren is zeker welkom. En zegge het voort, over de GW hé. :13:

IJSBLOK

Welkom hier salmanasser

Weeral iemand uit de buurt ! Cool is dat...

Goldwingwinkels liggen niet op elke hoek, natuurlijk... Ik woon in Deurne, maar mijn GL1500 komt uit motorpaleis GSM in Beringen. Hangt er ook van af wat je zoekt natuurlijk, een 1500 of een 1800. Kijk ook eens bij "Te koop", er staat nog een 1800 en ook een 1500 Interstate te koop...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

wing67

aaa Dirkske, natuurlijk "mag dat", blij eens een Harl.....kuch kuch, verdorie ik krijg het nog niet uitgesproken...... , te mogen verwelkomen, men zegt ---> het "verstand" komt met de jaren, ik hoop dat je een mooie wing op de kop kan tikken, en... welkom bij de gekke bende Goldwingrijders..... :great: :great: :welcome: :welcome:

Bikervivi

welkom enne van een wing zal je geen spijt krijgen maar ik persoonlijk zou de Harley ook houden :13:
Roadrunner 2010

IJSBLOK

Met een slechte vering ? Gij wilt nog meer pijn aan uw kont, bikervivi ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Bikervivi

Citaat van: IJSBLOK op 25 juni 2011, 22:05:51
Met een slechte vering ? Gij wilt nog meer pijn aan uw kont, bikervivi ?
kunt er een nieuwe opzetten he
Roadrunner 2010

Jakke

 :welcome: :welcome: :welcome: Dirk,voor iemand met een Ha.... heb je al een goede reputatie  :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13: :13:

lord of the wing

 En hij staat al direct op  104    [IMG]http://smileys.on-my-web.
a real bike a goldwing trike

IJSBLOK

En gij op 100, nu goed ?
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Jakke

WAAAW,Lord,dat moet gevierd worden.  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

wing67

En nu 101 Petertje..... :great: :great:

lord of the wing

 Frank, in de eerste plaats hartelijk dank voor Uw bericht waardeer dit zeer, dus voor Uw moeite geef ik U er gaarne een terug,  :13:
a real bike a goldwing trike

Robert

Citaat van: Salmanassar op 25 juni 2011, 18:58:01
Tja, ik ben dus Salmanassar, Dirk zeg maar...
Dag Dirk, welkom op de forum

Citaat van: Salmanassar op 25 juni 2011, 18:58:01
Ik ben net een weekend opgetrokken met goldwingforum.nl en heb de microbe overgekregen.
Maar...  ik heb dus (nog) geen Wing!  :a102:
Dat mag

Citaat van: Salmanassar op 25 juni 2011, 18:58:01
Ik heb wél een rooie met 2 antennes, maar 't is nen Harley dus. Prachtbak, zeker weten, maar... ik heb nu het verschil kunnen zien: de vering van een wing is een pak beter en wat nog belangrijker is: met de 1800 zit je een pak lager.
Met de 1500 ook

Citaat van: Salmanassar op 25 juni 2011, 18:58:01
Ik ben 1m63 en een fiets van 460 kilo rechthouden is geen lachertje als je net met je tippen aan de grond komt.

Dus die 'Ollanders zeiden dat ik hier eens goed moest rondkijken. Bij de "te koops" maar ook: als er ergens goede winkels zijn... ik woon tussen Antwerpen en Lier. Tips zijn meer dan welkom!

Toeval wil,dat ik hier een 1500 interstate heb te koop staan.
Als je wil kan je eens een kijkje komen nemen.

Citaat van: Salmanassar op 25 juni 2011, 18:58:01
Merci voor het lezen!

Dirk

Graag gedaan
1200 Aspencade 1985 Satellite Blue Metallic
GONE WITH THE WING

wingky

      :welcome: Salmanasser nog veel plezier en veel veilige km