28 april 2024, 10:48:11

hulp bij aankoop

Gestart door Lommel, 28 juli 2011, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lommel

Hallo iedereen , kan er mij iemand wat helpen met het aankopen van een Wing ?

ik heb een beetje mijn oog laten vallen op deze : http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/classic-honda-gold-wing-inter-82926166.html?prijsmin=0&prijsmax=2500&motor_soort=3&list_cat=honda&start=105

wat moet ik zoal nakijken , aangezien de prijs , de km's  EN hij staat origineel , deze zaken spreken mij aan maar ben een beetje een leek vandaar vraag ik jullie gedacht

alvast bedankt
lommel

Jantje Beton

Moet effe kijken hé Lommel deze advertentie loop al bijna 6 maanden is hij nog te koop  :017: :iagree:
<br />Wees niet bedeesd want Jantje is op het forum geweest

wing67

kijken hoe, wat of waar dat hij zijn onderhoud heeft gehad, en dan zou ik bij deze modellen eens luisteren als de "klok" van de koppeling niet "te" hard rammelt, als je vertrekt, dit hoor je ook als je in een te laag toerental rijd en doortrekt, de 1200 heeft hier ook last van, heb er zelf ook eentje gehad met deze "ziekte" of hoe noemen we dit maar........ :017:
Alternator kan je ook eens eenvoudig testen of hij voldoende spanning geeft na het starten..... :17:
Leg u er eens naast en bekijk het chassis van onderuit eens grondig, vooral in het midden bij de middenbok, hier hebben ze nogal last van roest, en gaan ze door de "knoken" zoals wij dat hier noemen... :shocked:
Een gesprek met de eigenaar van zo een motor legt ook veel bloot, kent hij er zelf iets van of niet, heeft hij deze motor "behandeld" als zijn "zorgenkindje, of hoe noemen we het maar, of is het een nonchalant iemand, die er weinig of geen interesse in heeft, dat zegt bij mij ook al veel....... :great:

Lommel

bedankt voor de tips , ik zal er zeker rekening mee houden
aanstaande zaterdag al ne keer een belleke geven naar die mens voor te gaan kijken

't kriebelt zenne

Lommel

Citaat van: Jantje Beton op 28 juli 2011, 17:04:30
Moet effe kijken hé Lommel deze advertentie loop al bijna 6 maanden is hij nog te koop  :017: :iagree:

Had ik gezien , hij wil mss niet lossen onder de 2000 eur

wing67

Had ik van jou hier nergens een posting gelezen dat je "nog niet" aan het rondkijken was..... :017: :017:

Lommel

Citaat van: wing67 op 28 juli 2011, 20:15:30
Had ik van jou hier nergens een posting gelezen dat je "nog niet" aan het rondkijken was..... :017: :017:

nee  da denk ik niet , ik wil al jaren terug nen bike

wing67

dan was het een ander nieuw geregistreerd lid, ik geraak de tel hier stilaan kwijt....... :17: :embarrassed: :017: :great: :grin: :victory:

Lommel

28 juli 2011, 20:48:07 #8 Laatste wijziging: 28 juli 2011, 20:50:56 door Lommel
een - he winkske    :king:

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

IJSBLOK

Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Lommel

Citaat van: IJSBLOK op 28 juli 2011, 21:25:38
En deze is van iemand van de Goldwingclub, dus mogelijk een bekende van iemand hier:

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/goldwing-1200-97191851.html?qq=goldwing&list_cat=honda&afd=motoren%2Fmotoren%2Fhonda&start=21

das idd interessant als er een geschiedenis bij is , maar te duur
ik ga tot max 2000 - 2500  eur  > rijklaar <

IJSBLOK

Gooi die man dan een mailtje, dat je wil komen kijken en een budget hebt van ...

Een NEEN heb je, een JA kan je krijgen...
Vectrix L1 is verkocht, snort nu in Portugal rond
Honda Deauville 2015
Honda Goldwing GL1500 1992

op facebook: Van daele LTD

Lommel

Citaat van: IJSBLOK op 28 juli 2011, 21:33:38
Gooi die man dan een mailtje, dat je wil komen kijken en een budget hebt van ...

Een NEEN heb je, een JA kan je krijgen...

ik heb net nog een PM gekregen van een schoon machien , nu dus al 3
ik geef mezelf een week om dat allemaal te gaan bezichtigen

dedshuu ik wil al vetrekken

wing67

Citaat van: Lommel op 28 juli 2011, 20:48:07
een - he winkske    :king:
oei !! had ik iets verkeerd gezegd  :017: :017: of waar wil je naar toe....... :017: